úterý 18. dubna 2017

Recenze na pánve Tefal


Delší dobu spolupracuji se společností Tefal , která je na trhu už 60 let. Tentokrát jsem dostala k otestování pánve. Pánví mi prošlo za celkem dlouhou dobu, co vařím, už opravdu dost. S některými jsem byla spokojená, s některými méně a s keramickými vůbec ne. Proto jsem byla zvědavá na pečení na těchto pánvích, které se mi už od pohledu zdály dobré.




První jsem vyzkoušela velkou pánev o průměru 30 cm s nepřilnavým povrchem Titanium Excellence z řady Talent Pro. Určitě si prohlédněte nabídku ;-) Ohledně povrchu si vše můžete přečíst v obrázku výše. Dno má dokonce 6 vrstev. A jak je to s údajnou nepřilnavostí? Perfektní. Palačinka sklouzne jako nic, volské oko jsem pekla bez tuku jen tak nasucho a steak taktéž. Nepřipeklo se opravdu nic. Pánev stačí setřít vlhkým hadříkem a odpadá jakékoliv mytí.

Dále jsem vyzkoušela pánev Invissia 28 cm se čtyřvrstvým nepřilnavým povrchem, cit. "
Nový, čtyřvrstvý nepřilnavý vnitřní povrch PowerGlide® s dvojitou horní krycí vrstvou a posílený minerálními prvky pro vysokou odolnost proti oděru a dlouhotrvající nepřilnavost povrchu.
Nový indikátor teploty Thermo-SpotTM , oznámí když pánev dosáhne ideální teploty pro začátek vaření."Za mě taky bez jakýchkoliv výhrad.

Ještě jsem zkoušela Wok Tefal Character o průměru 28 cm s odolným nepřilnavým vnitřním povrchem TITANIUM PRO®, výjimečně silným indukčním dnem a indikátorem teploty Thermo-SpotTM. 
A u mě, jakožto milovníka asijské, kuchyně obstál taky na výbornou hlavně díky silnému dnu ;-)

A poslední k testování byla hlubší nerezová pánev o menším průměru 20 cm z řady Tefal Emotion, ve které jsem připravovala guláš. Díky silnému dnu drží dobře teplotu a máte na ni dokonce prodlouženou záruku 10 let ! ;-)

 Všechny výrobky jsou určeny pro vaření na plynu, sklokeramice i indukci. Takže přátelé, můžete směle nakupovat, vařit, péct, smažit ...





Žádné komentáře:

Okomentovat