čtvrtek 10. září 2015

ŠKOLA VAŘENÍ V PLZNI ( KURZY VAŘENÍ )


Už třetím rokem v Plzni probíhají nové kurzy vaření pro veřejnost. A kdo tam bude vyučovat? Hádejte :-) Ano, moje maličkost. Už se moc těším na kontakt s novými lidmi, kteří si přijdou prakticky osvojit recepty z asijské kuchyně, především vietnamské, thajské a indické. Na každé pololetí připravuji nové náplně kurzů. Aktuální nabídky najdete zde.
Nebojte se, zvládne to i úplný začátečník, jakým jsem byla před pár lety i já :-D
Právě tyto kurzy povedu já  vždy v pondělí v daném termínu od 17,30 hod a trvají 3 max. 3,5 hodiny. A co si uvaříte, to si taky sníte :-)

Čeká na vás zbrusu nová kuchyně, ne taková profesionální jako v restauracích, ale spíše příjemné domácké prostředí, abyste se cítili jako doma ve svojí kuchyni. A samozřejmě supermoderní spotřebiče :-) 

Veškeré informace naleznete na webu  Vaření Krejcar včetně adresy a cen kurzů. Můžete samozřejmě zakoupit i dárkový poukaz a tímto na kurz někoho pozvat.
Sledujte novinky také na facebookových stránkách https://www.facebook.com/varenikrejcar 

 MOC  SE  NA  VÁS  TĚŠÍM ,  URČITĚ  SI  TO  UŽIJETE
Případné dotazy směrujte rovnou na mě :-)
Andrea








Žádné komentáře:

Okomentovat