úterý 10. února 2015

Caprese twister


Recept Vaška Spala, mého kamaráda a vynikajícího amatérského kuchaře, cukráře a pekaře v jednom, mě inspiroval k této skvělé chuťovce.

Na přípravu budete potřebovat:

listové těsto
sušená rajčata
2 mozzarelly
bazalkové pesto ( popř. čerstvá bazalka )
1 vejce
hrubozrnná sůl


Postup přípravy receptu :

Listové těsto rozválíme, snažíme se o obdélník ( mně se to moc nepovedlo :-D  ). Mozzarellu nahrubo nastrouháme, sušená rajčata  ( a pokud použijeme čerstvou bazalku, tak také ) posekáme . Celý plát těsta potřeme rozšlehaným vejcem a pestem. Na jednu polovinu ( z delší strany ) rozprostřeme sýr, sušená rajčata ( popř. bazalku ) a druhou polovinou překryjeme. Trochu zmáčkneme. Rádýlkem nakrájíme na cca 2cm pruhy. 


Ty stočíme do vrtulek, úzké kraje trochu přimáčkneme a poklademe na plech vyložený pečícím papírem. Potřeme zbytkem vejce, posypeme hrubozrnnou solí a dáme do trouby rozpálené na 200C.


Pokud vám při pečení vyteče na papír trošičku sýru, nic se neděje. Já mám ten připečený ráda, ale jinak po zchladnutí ty sýrové kraječky můžete zlehka odlomit.




4 komentáře:

  1. Teda Andrejko, to je nádhera a já začala s dietou. Nevím jak dlouho vydržím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kdopak mi to píše? :-) Já taky tak trochu dietařím, ale nijak to zas nepřeháním :-D

      Vymazat
    2. Omlouvám se, úplně mě ta dobrota dostala. Jindra

      Vymazat
  2. Jindřiško, to neva, já jen abych věděla :-)

    OdpovědětVymazat