čtvrtek 2. října 2014

Nakládaný hermelín se sušenými rajčaty


Na přípravu budete potřebovat:

hermelíny
sušená rajčata naložená v oleji
česnek
kapary
feferonka
cibule
čerstvá bazalka
celý pepř
olej na zalití 

 
Postup přípravy receptu:

Rajčata, česnek, feferonku, kapary a bazalku posekáme v mixéru. Hermelíny rozkrojíme na poloviny, vždy jednu z nich potřeme směsí a poklademe kolečky cibule. 


Přiklopíme druhou půlkou a důkladně přimáčkneme. Naskládáme je do vhodné sklenice, proložíme cibulí, česnekem, pepřem a feferonkami ( můžete přidat i listy bazalky, já na ni pak zapomněla :-) ) a celé zalijeme olejem. Necháme v lednici řádně proležet několik dní ( cca 4-5 dní) . 




3 komentáře:

  1. Nakládaný hermelín jsem taky jednou dělala, ale sušená rajčata jsem tam nedávala. Budu muset vyzkoušet :-) www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to zahlédla někde na netu, tak jsem musela hned vyzkoušet. Jsou skvělé :-)

      Vymazat
  2. Jakmile jsem tuto mňamku uviděla,hned se u mě objevil Pavlovův reflex. Určitě vyzkouším.

    OdpovědětVymazat